ikizannesi10 1 haftadr kullaniyorum kampanya denk geldi aldim ama azcik dolsun hemen disina cikiyo beline kadar cikmis dun herkeste aynimi
Birkucakmutluluk ikizannesi10 bantlarını gevşek bıraktığım zaman ve üst üste cok fazla işediği zaman dışına çıkıyor bende. Ama memnunum geceden sabah kadar hiç bir sorun olmuyor. 2 numara kullanıyorum ilk zamanlar bantları üst üste yapıştırıyordum büyük geldiği için :)
Birkucakmutluluk ikizannesi10 birde bezi bağladığım zaman bebeği kaldırıp kilot gibi yukarı çekiyorum bir şey olmuyor