Hanımlar yaşayan yada bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen yeni doğum yaptım 3 aylık bebeğin var ve doğum kontrol hapı ile korunuyordum bu yaşıma kadar hiç düzensiz regl olmadım ama hap kullandıktan sonra mu bilmiyorum regl oldum çıktıktan 4-5 gün sonra tekrar regl oldum ve lekelenme falan değil bildiğiniz regl. Normal mi yani yoksa değil mi biraz ev işi vs yaptım dolapları sil süpür bundan kaynaklanıyor olabilir mi?