5 yaş oğlum var aslında kışın ve soğukların başlangıcından beridir altına kaçırıyor cidden soğuk olduğu içinmi tuvalete gitmiyor bilemiyorum 3 yaş oğlum daha var o hemen gider evimiz gecekondu soğukta ama böyle nereye kadar gidecek ya alez alacam yada altını bağlıyacam geceleri yoksa konuşarak mı çözsem sizce ?