Merhabalar, bebeğim 42 günlük özellikle son bir haftadır emerken aşırı ağlıyor. Hatta bazen daha emmeden emzirme pozisyonuna geçince ağlamaya başlıyorum. Gazı da var 3 gündür relaktaz kullanmaya başladım. Şu anlık değişen bir şey yok. Başka neyden olur fikriniz var mı ? Uykuluyken ağlamıyor Gayet iyi emiyor