Kızım aniden bir ateşle doktora götürdük enfeksiyon değeri yüksek çıktı ama ne olduğunu söylemediler. 2 gün içerisinde hem kusma Hemde şiddetli ishalle ve ateşle başladı 3-4 gecedir acile gidiyoruz bugün gaita tahlili vermemiz sonucunda pozitif gördük. Ne yapabilirim çocuk serum yerken iyi çıkarıp evde getirdiğimiz an başlıyor kusma ve ishali lütfen yardım ?