aysegul_cly Kızlar bebeğimi uyuttum uyanınca kısık kısık ağlamaya başladı sabah oldu hala öyle ama huzursuz fln değil ateşi de yok hasta fln değil bunun sebebi ne olabilir sesi kısılacak kadar aglatmadim da çok Canim sıkılıyor
beyzzsenturkk_ aysegul_cly çok ağladıysa ya da bağırdıysa olabiliyor benim kızımında kısılmıştı 2 güne geri geldi çook ağlamıştı o akşam