Merhaba anneler. 6 ay 9 günlük oğlumun 3 4 haftadıır yaklaşık geçmeyen bir öksürük var. Kendi cocuk doktorumuza sayısız götürdüm ciğerleei gayet temiz diyor. Ama ben geçmeyince başka doktorlara götürdüm onlarda aynısını sötlüyor ciğerlerde aıkıntı yok ama bizim burnumuz aşırı doluyor. Çekiyorum aspiratörle bana mısın demiyor zaditen alerji damlası kullanıyorum asla fayda etmiyor. Burnu doldukca öksürük çoğalıyor bogulcak gibi oluyor yavrum. Kaafasını yüksek yatırmaya çalışıyorum . Nem makinem var evde sürekli burnunu acıyorum ama fayda yok başına. Gelen var mı böyle bi durum acil fikir lazm 🙁