neseduru merhaba öncelikle geçmiş olsun. Benzeri bir mücadele verdiğim ve sonunda ise yarayan bir düzen oturttugum için yazmak istedim. Pişik gecene kadar karbonatlı su yaptım hergun sabah ve akşam 10 dakika içinde oynattım. Bende aynı şekilde çoğu kremi denemiştim ancak kendim 3 kremi karıştırıp sürünce tamamen geçti. Trosdy, hametan mavi ve bepantol pişik önleyici bu üçünü bir kapta karıştırdım hazırda durur pişik olacak gibi olduğunda sürerim. Prima premium çare kullandım 13 ay boyunca ve prima kullanırken başladı pisliği bez alerjisi görsellerine çok benziyordu. Değiştirdim bezini sleppy bionatural kullanıyorum ama bir kaç kez yine oldu şuan 15 aylik bebegim. Artık olacağının sinyalini aldığım an yukarıdaki şeyleri uyguluyorum çok şükür olmadan geçiyor. Ayrıca havalandırmaniz şart banyo öncesi genelde açık bırakın ben hergun dus aldıriyorum dus öncesi açık dolaşıyor. Gecene kadar bir müddet bez bağlamadan direkt pijamasi ile gezdirebilirsin. Çok geçmiş olsun tekrar