sakinyasam ben oglumu 13 aylik kestim gayet guzel uyuyordu 1-2 kere kalkip su icip yatiyordu. Simdi 14 aylik ve 14. Ayda yeni bir atak donemi var. Ona girdi gireli saat 2-3ten sonra yarim saatte bir kalkiyor. Bazen 1 saat uyanik kaliyor. Bir de azilari patliyor. Bazen calpol vermeden geri uyuyamiyor. Yani bebeginizin dis yada atak donemini takip edin derim. Yoksa kestiginiz halde kalkar ve surec sizi cok zorlar. Bebegim hep guzel uyuyan bir bebekti. Zaten bu yuzden 1-2 kere kalkiyor bari su vereyim dedim ve kolayca biraktik. Buyuk kizimda bunlara dikkat etmemistim cok kalkiyor diye kademeli azaltmaya calistim ve cok zorlandim. 3 gun zorlandim sonra duzeldi uykulari uzadi gibi mucizevi degisim postlarina aldanmayin. Her bebek ayni olmuyor. Umarim kolaylikla atlatirsiniz🌸