busraa000 Kızlar yardımmmmm. 4.5 aylık olduk bu zamana kadar pusette dururdu ama şimdi 10 dk duruyor ağlamaya başlıyor uykusu gelince dalamıyor kıyameti koparıyor. Niye böyle olmuş olabilir? Bu böyle devam eder mi sizce
busraa000 momofmychildren puset bana dönük olduğu için artık normal bebek arabasının en yatay pozisyonuna mı geçsem ki acaba
busraa000 sadiyekrn7 inşallah ya bir tane daha kızım var 5 yaşında gezmeyi seviyoruz ama eve bağladı bizi bu :)