ozlem_murat benimde 2 ay üst üste 6 gün gecikmeli oldu 3. Ayımda normal düzenine girdi bende çok şüphe ettim 6 gün gecikince neden olduğunu bilmiyorum ama canımdan can çıktı çok korktum 2-3 gün arayla test yaptim bişey çıkmadı üstüne regl oldum bu 4. Ayım mesela geciktiginden beri son 2 aydır düzenli gününde oluyorum eltimle bu durumu paylaştım hani neden olur acaba biliyormudur diye oda yumurtalıkların bebek istiyo dedi buda bana saçma geldi seebebini bilmiyorum ama olabiliyor gecikme yani