Bende ilk zamanlar 2 3 kere kestim uykudayken hep kanadı üstelik kanıda durmuyor her tarafı kan olmuştu bende dayanamayıp ağlamıştım şimdi çok şükür braz daha sertleşmiş tırnakları kucağıma oturtup şarkı söyleyerek oynayarak kesiyorum çok şükür Bi sorun olmuyor artık