Herkese merhaba, bebeğim 34+5 te 2400gr 42 cm doğdu. Şu an 5 ay 10 günlük 6800gr boyu da 63cm. Son günlerde biraz huzursuz ve kakalı bezi iki günde biri bulmaya başladı çiş yapıyor ama kakası azalınca ben doymuyor mu diye endişe etmeye başladım. Emerken süt geliyor görüyorum ama sağınca gelmiyor eskisi gibi sütüm. Mama takviyesi yapsam mı çocuğum aç mı kalıyor diye çok endişeleniyorum. Doktorum aç olduğunu düşünüyorsan günde 1-2 kez verebilirsin dedi ama bu sefer de dengesini düzenini bozarım diye endişe ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu tarz bir durum yaşayan var mı? Teşekkür ederim.