Ya kızlar benim oğlumda öyle mıymıy yer, ağzında bekletir şebeğe dönerim yedirirken. Çinko eksikliği de iştahsızlık yapabiliyormuş. Dr kontrolüne gittiğimizde kanlarına baktıracağım ama çinko bisglisinat kullanıp iştahında düzelme olan anneler varmış öyle okumuştum. Belki sizde kontrollerinizde doktorunuza sorarsınız diye yazmak istedim. Allahım yavrularımızın iştahını aç, mutfaktan çıkmamaya razıyım 😅