karelb 24 günlük mama içiyor 2 gündür kakasını yapmıyor sancı çekiyor zeytinyağı kat dediler mamaya 1 çay kaşığı verilir mi
cLearQueen karelb verilir. Benim kuzenin de cocugu mama iciyor doktor her gun bi ögunune 1 cay kasigi zeytinyagi koy demis
defnesmom3 karelb gaz damlası kullanırsan eğer hem gaza hem kabızlığa iyi gelen bir damla var onu tavsiye edebilirim
aybarssongul karelb karelb normal demişti bana doktorum o yüzden dikkate almamıştım ama rahatladın diye annem kantoron yağı sürüyoru ve iyi gelmişti
efecikgnr Hakiki zeytinyağ kat hemde kiloda yapıyor canım çocuk diytsyeni eşliğinde veriyorum bende hemde her öğünde
eliaa Evet canım bende yaptık çok kez hemde 🤗 sonra aptamil prosyneo mamayı keşfettim çok şükür öyle iyi geldi ki ne kabızlık kaldı ne bişey içiriginde probiyotik ve prebiyotik var , tavsiye ederim 👍
defnesmom3 karelb bifidrop probiyotik damla kutunun dışı beyaz yeşil renkte damla şeklinde bir yüz var gülen
defnesmom3 karelb yok bebek gaz damlası zaten kullandım ben çok memnunum içiniz rahat olsun bağırsakları bebekler yönetemedigi icin gaz oluşuyor damlanın içindeki canlı hücreler bağırsakta ki gazı çıkarıp rahatlatıcı bebekler için kullanılıyor
efnanyonca7 Normalmiş bebeklerde. Sonuçta onlarında sindirim sistemi yeni yeni adapte oluyor. Ama için rahat etmiyorsa mamasina biraz hakiki zeytinyağ katabilirsin. Sıkıntı yok
seherdefne karelb canım benım de kızım 20 25 günlükken 3 günde kakasını yapmıyordu doktora sordum 9 10 gune kadar yapmaması normal demişti sen bebegıne masaj yap rahatlar öyle