abaylseda Benimde 14 aylık kızım var yaşından beri neredeyse hergün parka çıkardım. Yürümeyede başlayınca daha kolay oldu tabi o zamandan beri gayet sosyal hergün çıkarıyorum 30 dk en az. Akranlarına sesleniyor, yanlarına gidiyor onlarla konuşmaya çalışıyor kendince. Onları takip ediyor gülüyor dokunuyor vs zaman geçiriyor benden bağımsız