eldabaa
Oldu oldu bende de çok korkmuştum.Sıkıyordum bir memeden birkaç damla, bir memeden gelmiyordu bile ama çok şükür birkaç güne düzeldi.Ögün atlamayın, suyu bol için.Sık sık emzirin,istemese bile süt olmasada çeksin memeyi. Şimdi dolup taşiyor tekrardan bende.