Telefonun özelliğiymis yan tuşa birkaç kez basınca 112yi arıyormuş ay noluyo dedim konum acil durum yazısı görünce hemen kapattım, sonra geri aradılar beni panikledim meşgule attım, birşey olur mu keşke açsaydım yanlışlık oldu deseydi yarım saat oldu