poyrikim Başka ortama girince başka bir eve girince başka biri eve gelince yabancılardan çekiniyor korkuyor bana sarılıyor alışması çok zaman alıyor bu otizm belirtisi olabilir mi
nurouz poyrikim tek bir şey onu ifade etmez yabancılama dönemleri oluyor bu çok normal bir de yalnız sakin büyüyen bebelse ortamlarda çekingen durabilir normal şeyler bunlar otizm içinde en iyi görüş doktor görüşüdür şu bu onu ifade etmez uzman bir bakış lazım
Cerenncee poyrikim tabiki alakası yok. Ben bu sorunu bebeğimi sürekli dışarı çıkararak çözdüm. Komşuya markete tanıdığım herkese gittim böyle🤣 hiç görüşmediğim komşu teyzelere bile gidiyodum yeter ki farklı ortam ve insan görsün diye. Alıştı şükür
poyrikim nurouz evet tek büyüyor ilk coxuk birde gelen gidende olmuyor pek evde tekiz dışarı çıkınca arkadaşları ile oynuyor koşuyor onda sıkıntı yok
poyrikim Cerenncee bende götürüyorum ama içeri girerken kapıda ağlıyor deliriyor bende cikiyorum zorla sokamiyirum 22 aylık bebeğim
yigitserpil 22 24 ay arasi oglumdada oldu boyle bisey 25 ayda pat diye kesildi artik biri gelince guleryuzlu biz gidince de cok mutlu olyor donemseldir olabilir otizmle hic alakasi yok bence
yigitserpil poyrikim 22 aylikmis demekki donemsel benimki sadece yetiskin sevmiyordu cocuklarla oynuyordu varmi bu sizdede
poyrikim Birde sürekli dilini çıkarıyor bende icinie koyd diye uyariyorum sürekli yapma diyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum
leyla3838 Yemin ederim rezil etti 3 gün önce misafir geldi onları görünce Allahim nasıl ağladı sanki etini büktüm.Bugünde geçmiş olsuna gittik burnumdan getirdi.canı sağolsun misafirliğe gider gitmez bi ağladı her yolu denedim baktım susmuyor kalktık