mrv2412 Selam anneler 🍀 bebişim 10 günlük, molfix 1 kullanıyorum pişik vs yapmadı ama büyük oluyor o yüzden taşıyor. Sleepy bionaturalin 1 numarası nasıl kalıp olarak? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🥰
htcylmzkrtl Sleepy naturalin 1 numarası diğer bezlere göre çok küçük bana da hediye gelmişti ama hiç güzel değil bio natural iyiymiş dokusu falan ama boyutu aynı mıdır bilmiyorum
gmz10 Ben sleepy bionatural kullanmıştım yenidoğanken çok memnundum. Sonraki numaralardan memnun kalmadım ama çok taşma ve koku yaptı. 3,5 ay kadar kullandım şimdi molfixe geçtik.