Kızlar bebeğim 7buçuk aylık. Gece uykusu gittikçe geç saate kaymaya devam ediyo. Nasıl toparlıcam bilmiyorum. 9buçuk gibi uyanıyo. Gündüz 2 kere 1buçuk saat 1 kere de yarım saat uyuyo. Gece uykusuna 23:00 00:00 gibi geçiyo. Geç uyandığı için geç uyuyo biliyorum farkındayım ama düzeltemiyorum bir türlü. 7:30 da kalkıp uyandırmayı denedim bir kaç kez. Uyanmıyo resmen kendiliğinden uyuyo yine. Nasıl yapıcam? Başka bir çözüm önerisi olan var mı?