Devlette bayiltmadan taktırdım oğlum 1 buçuk aylıkken 10 dakika sürdü benim takılması acıma değilde rahatsiz edici bir işlem ilk tendiriyot gibi bişey sürdü sonra,mandal gibi bişey taktı içini pamukla kurcaladı arkasından adetli değilken taktırdigim için rahmini aşağıya cekicem karın ağrısı yapar dedi rahmimi Aşağıya çekti spirali taktı takarken sinek ısırığı bişey hissettim sonra mandalı çıkardı alttan ultrasonla baktı çıkardı tekrar mandalı soktu biseyler yaptı çıkardı ultrasonu tekrar soktu çıkardı işlem tamam dedi benim uzun sürdü acaba acemi doktora mi denk geldim 😂 spiral sonrası çok ağrım oldu yalan söyleyemem çocuğuma bakamıyordum bayılacak gibi oluyordum ağrıdan, ağrı kesici de içemiyordum emzirdigim için 2 gün sonra geçti bu sefer akıntılar yoğunlaştı akıntı çok oluyor bilginiz olsun ama iyiki taktırmışım rahatlık yani bu arada bende sezeryan doğum yaptım alttan muayene falanda yaptırmıştım doğum şeklim belli değil diye alttan muayenesi daha acili bir işlem