Sütünün yaramamasiyla alakasi yok canim benim oglum da ayniydi ilk 1 ay ya cok fazla ictigi icin kusarmis cunku ne kadar emecegini ayarlayamiyoruz ve onda doydugunu anlamiyor fazlasini cikariyor ya da sen kendini korumazsan kusarmis ayaklarini ve belini sicak tutmaya ozen goster bende ise yaradi tavsiye ederim gecmis olsun simdiden😊