Bebeğim 23 aylık olacak yaklaşık 1 haftadır gündüzleri hiç emmiyordu fakat öğle uykusunda,gece yatarken,sabaha kadar sürekli uyanıp meme istiyordu o şekide uykuya dönüyordu sadec uykuda bıraktıemak kalmıstı dün itibariyle kestim gece boyu sürekli uyanıp yaklasım 2 saat ağladı sonra daldı uykuya.Yanakları kırmızı ya diş çıkarıyor gibi yada hasta olacak gibi (bence diş) çünkü yeni iyleşti.Göğüslerim çok şişti fazla sütüm var bu akşam biraz sağdım bu süreçte ne önerirsiniz nasıl bıraktırılmalı daha kolay ben sürekli sen büyüdün süt bitti diye anlatıyordum