Merhaba sevgili anneler,
Bebeğimin gözyaşı kanalı açılmıyor. Çok üzülüyorum. Şuan 6 ay 16 günlük.
Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Bebeğiniz kaç aylıkken açıldı kanalı?
Çok üzüldüğüm için uykularım kaçıyor.
Bu durumu yaşayanlar lütfen bana, ne zaman ve nasıl açıldığını yazabilir mi? İyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkürler 🌺🌺🌺