Normal bendede oluyordu hatta benim iki ay kanamam olmuştu sezeryen doğum yapmış Tim iki gün olmuyorum 10 gün kanamam oluyordu ama normal diyordu doktor o bendede oluyor kızım 10 aylık olacak yeni yeni ağrısı kesilmeye başladı korkmayın içiniz temizleniyor muhtemelen parça parca kanamanın oluyor normaldir