benbenimsenkimsin Adetimden 8-9 gün önce lekelenmem olmuştu zaten beklediğim bir gebelikti yerleşme kanaması olduğunu anlamıştım. Onun dışında belirti yoktu zaten yerleşme lekelenmeside herkeste olmuyor olmayadabilir yani. Başka belirtim yoktu o zaman anlamıştım tek. Herkeste farklı olabiliyor belirtiler