aysebb meryemhjhhh Bazen kesiyorlar demeyi sonra gene diyorlar öyle oluyor yani bizde de öyle olmuştu normal bir durum bebeklerde bu
helinsila meryemhjhhh benim kızımda bir yaşında anne diyordu sonra bı unuttu veya bilerek söylemedi 23 aylıkken söyledi düzenli bir şekilde 🤣🤣😍endişe edilcek bir şey yok
Su_de meryemhjhhh ilk anne dedi bebeğim 7 aylık falandı sonra baba demeyi öğrendi anneyi tamamen kesti sonra dede demeyi öğrendi bu sefer de babayı unutur gibi oldu normal bence
aysebb meryemhjhhh Yani güncelleme geliyor her geçen sonuçta bugün dediğini yarın demiyor sonra üst üste hergün aynı şeyi diyor vs unuttuklarından değil yani o ilerleyen zamanlarda daha bilinçli halde söylüyorlar hatta anne veya babayı
aybukegrsy meryemhjhhh bebekler yeni birşey öğrendiklernde bir öncekini kısa bir süreliğine unuturlar sonra tekrar söylerler veya o hareketi yaparlar telaşlanmayın
helinsila meryemhjhhh tabi öyle yaptı aslında her şeyde söylerdi konuşması da şuan çok iyi 30 aylık çok şükür her dakka anne diyor bilerek söylemediğini düşünüyorum… 😍😂