Bebeğim 3 buçuk aylık gündüz çok güzel uyuyor kesintisiz 3 saat falan gece 7 buçukta akşam uykusuna yatırıyorum 15 dk içinde uykuya dalıyor daha sonra yarım saat kadar uyuyup bağıra bağıra ağlayıp uyanıyor ve daha sonrasında beşiğinde hafif sallayarak tekrar uyutuyorum derin uykuya geçene kadar bu şekilde 4-5 kez ağlayıp uyanıyor fakat bunu yalnızca gece uykusuna geçeceği zaman yapıyor neden anlayamıyorum sizinde böyle sorunlarınız var mı ?