Bebeğim 2,5 aylıkken memede tepinip çırpınmaya başladı. Öyle yaptıkça sütüm azaldı, sütüm azaldıkça meme reddi ilerledi. Mecburen sağarak biberonla verdim. İlk günler iyi kötü emip sonra biberonu alıyordu. Şimdi 3,5 aylık olmak üzere ve artık memeyi asla istemiyor. Daha memeye yatırdığımda bile şiddetli ağlama krizi başlıyor. Çok üzülüyorum, bu uzun süre emziren anneler nasıl beceriyor da benim böyle oluyor diye kendimi başkalarıyla kıyaslamaktan alıkoyamıyorum. Benim gibi sağım yaparak besleyenlerle konuşmaya ihtiyacım var.