00000000000 Merhaba anneler . 2 buçuk yaşındaki çocuğum için bakıcı arıyorum ama fiyat bilgim yok. Bir bakıcı ile görüştüm tüm gün kendi evinde 20 bin dedi. Sizce bu fiyat normal mi? Şehir Denizli. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler ederim. Tek tek cevap yazamazsam kusura bakmayın🙏
birmelekannesi__ 00000000000 haftada 1-2 gün ve kendi evinde kabul etmeyin. Yattığı yerden asgari ücretten fazla maaş alacak yok artık. 8-10 binden fazla etmez bence kreşe verin daha iyi. Neden bakıcıya veriyorsunuz bu parayı verecekseniz hem sosyalleşir kreşte. Kadının kendi evinde belki tv nin karşısında oturtacak akşama kadar
lidokain 00000000000 ne haftada bir iki gün 20 bin olur mu ya . Daha geçen sene burada bir teyze hemşirenin çocuğuna 7 bine bakiyrdu 3.5 yaşında saatleri esnekti hani belirli saati yoktu kendi evinde bakıyordu kadin
00000000000 meliiii hayır ayda 20 günlük ücret . Yani günlük ücreti 1000 gibi . Benim sadece haftada 2 gün bakan olsa bana yetecek.
00000000000 birmelekannesi__ sağlık problemleri var. Geçmişte 1 yıl yoğun bakımda kaldı. Şuan yeni yeni yürüyor. Kreşi bu yüzden eledim. Evinde otur kendin bak diyeceksiniz belki ama sağlık giderlerine yetişemeyiz. Sürekli özel muayene , geçmişte geçirdiği ameliyatları hepsi prof girdiği için ücretli.
merveiso Ben Hakkari’deyim bakıcı evime geliyor aylık 12 bin veriyorum ve evde kamera var, başkasının evine güvenip asla bırakamam bebeğimi, şu an devir çok kötü insanların içini bilmiyoruz lütfen bunu kabul etmeyin evinize gelebilecek birini bulun
birmelekannesi__ 00000000000 anladım Rabbim tez zamanda sağlık versin yavrunuza. Ama yine de bu ücret çok konuşun bakıcı ile. Bu ücretin 1-2 gün bakmak için çok fazla olacağını belirtin. İnsanlar bir ay hafta sonu tatil yapmadan kazanamıyor bu kadar. İnsanlar çok çıkarcı. Sizin durumunuzu kullanmak istiyor belli ki o yüzden fazla fiyat söylemiş
Ayseee12_ 00000000000 haftada 1 2 gun icin 20000 cok degil mi ben haftada iki gun oglene kadar birakiyorum 5000 veriyorum
keremsmom78 Ben bakıcıya anlaştım 15 bin haftada 2 ya da 3 gün bakacak hafta sonu ben evdeyim diğer günler de eşim evde o bakacak. Ama bakıcı bizimle ve gelelcek evde her odada kamera var. Başkasının evine niye gönderiyorsunuz ki? Çocuğa belki yemek vermeyecek belki bağıracak belki telefon tv açıp kenarda oturtacak. Nasıl güveniyorsunuz?