Kızlar ben şimdi çalşyorum üç ay olacak haziranda işten çıkacam çocgm küççk oldugu için borcumuz için girdiydim işe e devletten işsizlik maaşına baş vursam verirler mi işkura gidince olmuyormuş galiba 8 ay olmş olyor işten çıkınca bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim