Oğlum 6 aylık olacak hiç bir biberonu tutmuyor sütüm az mama veriyorum mamayıda sevmiyor zorla kaşıkla vermeye çalışıyorum ama yoruldum artık denemediğim biberon mama kalmadı. Lansinıh avent mamajo chicco we babynin bile aldım lütfen bir akıl verin oğlumu nasıl biberon ve mamaya alıştırabilirim ?