37 günlük bebeğim bir ay boyunca bir sorunumuz yoktu fakat bir ayı dolunca gazımız başladı çok sancılı geçiyor süreç. İşin tuhaf yanı gündüz bir sorunumuz yok gayet güzel yatıyor ama geceleri çok huzursuz oluyor. Kendini çok sıkıyor uykuya dalamıyor. Kakası gürültülü. Doktor gazdan dolayı olduğunu söyledi.