Kızlar selam, kızım alt üst olarak yan kesici dişleri cıkartıyor bu sıra baya uçları net ama o kadar zorlanıyoruz ki azılarını cıkardı bu kadar zorlanmadım bide aşı olduk çarsamba günü 1 yaş aşısı ama dün ateşi 38-37 hep değişti aşı belirtiisinde 2 gün sonra ateş olurmu? Yada köpek dişleri cokmj zorlar yardım ya valla huylu cocugumun huyu değişti 2 gündür 🫠 ve öksürük yok hapşırık yok ama burnu inanılmaz şeffaf akıntı oluyor sürekli akıyo dişten mi aşıdan öı hastalıktan mı ne olduğumı saasırdım ya