Bulutyldrm oğlumun 3 yerinde var saç dibinde alında yani ,avucunda ve göbeğinde. 4 aylıkken ilaç kullanmaya başladık çok faydasını gördüm. Alnındaki şişti baya avucundakide koyuydu, şişliği indi. Renkler soldu bıraktırdı doktor. 11 aylığız . Göbeğindeki geçti nerdeyse avucundakininde rengi iyice gitti . Anlındaki tekrar hafif kızarmaya başladı götürdük doktor kızarabilir ama şişmez artık dedi. Kendiliğinden geçer dedi. İlaca tekrar başlamam ama .Bana doktor ilk kullandığımızda fiziksel gelişim geriliği olursa bıraktırırız demişti. 3 ay gelişmedi oğlum. Zaten zamanla kendiliğinden de geçiyor bende ve eşimde varmış kendiliğinden geçmişler .