Bebeğim 2980 kg 50 cm doğdu
Şuan 12 aylık 8100 kg 70 cm
Doktorumuz kilo ve boyu yetersiz buldu persentilimiz 25 lerde,bu mamaya başlamak istedi iki kutu verdi denemek amaçlı zar zor bir kutu içirebildim.
Var mı kullanıp memnun kalan?içirdiyseniz nasıl sevdirdiniz?