4.ay atağını atlattık diye sevinirken 5. Ay ile resmen huniyi taktım ağlıyorum bunları yazarken şuan 5 ay 19 günlük 2 haftayı geçti gece 8 de uyuyan bebeğim 11-12 den önce uyumaz oldu hala uyanık mesela saat 22.30 şuan 🤦🏻♀️ Bütün gün huysuz memnuniyetsiz napcağımı şaşırdım ağlama tutuyor habire kardeşim geldi bugün hiç ağlamadı çocuk evde tekken resmen bana cinnet geçittiricek birisi geldiğinde upuslu oluyor bana inanmıyorlar buna mı dayanamıyorsun diyorlar sonrada artık bayılıcam yorgunluktan sizde durumlar nasıl 🫠