Zhra78 Bal kabağo aldım kızlr fazla geldi buzluğa atsam sonra tatlı vs yapsam kötü olmaz değil mi yapan var mı?
AnnaGloria Zhra78 ben geçen sene ek gıda için çok alıyordum ve buzluğa koyuyordum hiç birsey olmuyordu