Bizde suç var aslında burda. İştahlı olduğunu görünce veriyoruz ama yapmamamız gerekli. 6 aylık daha tadım dönemi 1 kasık yeterli onun için. Bikac gün vermeyin ek gida probiyotik verin ve ev yoğurdu. Barsakları çok yorulmuştur onun biraz dinlensin. Sonra olabildiğince az porsiyon vermeye çalışın 9. Aya kadar ek gida doyurma amacı taşımıyor