yuceysk bende aynı şeyleri yaşadım 11 sene önce oğluma hamileyken suyum bitmişti.Acil ameliyata aldılar ben k an hissettim ve çığlık attım hissediyorum diye serumuma bişiler koydular sersemleştim 11 sene boyunca o korkuyu atamadım üstümden. 10 gün önce kızıma doğum yaptım, özel hastane takipliydim devletten gözüm korktuğu için özelde iyi bir doktor bulup ona gitmeye başlamıştım. Elim ayağım titriyor ağlamaya başladım hemşireler benimle konuşup sakinleştirmeye çalıştılar sağolsunlar. Benim korkumun geçmediğini fark ettiler sakinleştirici iğne yaptılar daha sonra ameliyata indirdiler. Spiral iğneden korktuğumuz söyledim bana damar yolundan ilaç verip biraz ders eleştirip yaptılar daha sonra doğum başladı kızımı gösterip beni uyuttular. O ana kadar sürekli benimle konuşup korkumu yenmemi sağladılar beklediğim gibi korku yaşamadım herşey çok güzeldi. Eminim sizin için de öyle olacak bir defa o acıyı yaşadık diye tekrar yaşicağımızı sanarak kendimize acı çektirip hamileliğimizi zehir ediyoruz. Korkmayın güzel düşünün güzel olsun 🌸