Arkadaşlar ben kaç gündür sürekli göğsümde Bi agri Bi ağırlık varmış gibi hissediyorum sırtımda da ağrı var en ufak eforla kalp atisim çok fazla yükseliyor kalbim ağzımdan çıkacakmış gibi konuşurken bile nefes nefese kalıyorum bu kalp ile mi ilgili farklı bisey mi (anksiyete ve panik atak var denilmişti bana devlet hastanesinde ) ondan mı kaynaklı acaba bilemedim yaşayan var mı