Biz kullandık sizi çok iyi anlıyorum sürekli uyanmalar, uykuya geçememe insanı çaresiz bırakıyor yaşamayan bilemez. İçeriği tamamen doğal diye bir doktor tavsiyesi üzerine almıştık evet başta uykuya kolay geçirdi yani yarım saat ayağımda sallayıp uyutuyorsam, on dakika içinde uykuya dalıyordu. Fakat gece uyanmasına bir faydası olmadı bizde. Bir hafta kullandıktan sonra gece uyanıp bir yerleri, kendi vücudunda da bazı yerleri gösterip ağlamaya başladı. İnternetten biraz araştırdıktan sonra bir daha asla kullanmadım bizim gibi olanlar varmış ne yazıkki. Ayrıyeten ertesi gün çok hırçın oluyordu. Anason çayını öneririm yatmadan