cemreninannesi_ Cansuuecc ya bu kadar ufak bir deprem bile gürültü ile geliyorsa çok korkutucu 7 ve üstünü düşünmek bile istemiyorum geçmiş olsun size de 🙏🏻 kızımı banyo yaptırıyordum o sırada Bakırköy de oturuyoruz ben fark etmedim
Cansuuecc cemreninannesi_ çok gürültülü bir şekilde sohbet ediyorduk kalabalıktık ona rağmen sesi duyduk ve bu deprem sesi dedim güldüler cümlem ve gülüşmeler bitmeden zaten titredik rabbim hepimizi korusun 😞
Lumisare cemreninannesi_ baya yakın avcılar buraya yerin altından ses geldi duydum lambaya baktım sallanmıyordu sonra internetten bakınca deprem olduğunu gördüm ama baya güçlü bir sesti ev nasıl sarsılmadı şaşırdım
Kuzucukhanim1289 Lumisare aynı şekilde canım. Bende annemdeydim. Birden bir ses hepimiz çok korktuk ama salanma yok sadece dediğiniz gibi ses geldi. Rabbim beterinden korusun inşallah..