Merhaba arkadaşlar bebeğim 16 günlük dilinde pamukcuk çıktı yaklaşık 10 gün önce doktorumuz ilaca başlattı ama faydasını görmedik bugün karbonatlı su ile temizlemeye başladım çok canı yanıyo emmeyi de reddediyo uyku sorunları da başladı bu yüzden bu durumu yaşayanlar bi çözüm önerebilir mi lütfen