Fadimelina01 merhaba benim bebeğim 50 günlükken teşhis konuldu çok sıkıntılı bir dönemdi emziremedim korkumdan ama siz benim yaptığım hatayı yapmayın mutlaka iyi besleyin , şuan sekiz aylık ara sıra hâlâ takiliyo ama o her bebekte olduğu kadar çok şükür