Sanırım lohusalik sendromu yaşıyorum, hamilelik çok güzel geçmişti neden böyle oldu anlamadım bebeğim meme ucunu bazen ağzına aliyor ama emmiyor bunu taktım v ağladığı zaman bende ağlıyorum o sussa da benim ağlamam devam ediyor :( yahu bana ne oldu psikolojim çok bozuk lütfen ne yapabilirim bana destek olun ilk çocuğum 😔