ftm2537 sendrom58 al. 13 aylık evimiz sobalı stabil tutmaya çalışıyoruz 24 dereceyi geçirmemeye çalışıyoruz ama gece sıcaklık 18 derecelerw düşüyor akşam yatarken normal kıyafetleritle yatırıyorum gece kalktiginda 2,5 togluk tulumunu giydiriyorum
momas sendrom58 oğlum 4 aylık içine atlet üstüne normal tulum giydiriyorum. Üstünü örtemiyorum sevmiyor. Ev 24-25 derece ben bile çok örtünmüyorum
sugarmomy sendrom58 kışa girdiğimizden beri 1 tog uyku tulumu ve 24 derece ev ısısıyla ilerliyorum hiç sorun yaşamadm bebeğim hiç üşümüyor
biriki 24 25 derece evimiz yatarken kısa kollu atlet üstüne aşt üst ince pijama sadece üstlerini örtmüyorlar 26 aylıklar. Gündüz evin içinde tişört ve pantolon çorap hiç giymezler hemen çıkarıyorlar