Her tel var bende 😃
Lisede kadın giyim modelistliği okudum
Üniversite de işletme yönetimi okudum
Sonrasında insan kaynakları, muhasebe alanında çalıştım baktım buda isteğim meslek değil
Güzellik uzmanı oldum çok da başarılı oldum çok eğitimler aldım çoğu belgem mevcut şuan ki sevdiğim mesleğim bu ,kendi yerim olsun çok istedim ama çocuk dolasıyla ertelenmek zorunda kaldı çocuk olmasa da nasil olur bilmiyorum piyasanın durum belli adını da çıkardılar zaten ev hanımıyım şuan çocuk büyütüyorum