Ezooezz gediz i ben de düşündüm . Çok tatlılar ya ☺️Büyüyünce oğlumla Tuna nehrinin geçtiği ülkelere seyahat edip doyasıya nehri seyretmek istiyorum . Ayrıca Tuna ismi bana hoş bir müzik gibi geliyor niyeyse . Meriçte çok sevdiğim Edirne’yi hatırlatır , hoş bir bahar kokusu gibi . .. Sağlıkla büyütün çocuklarınızı inşallah 🙏🏻🌺